Cégmódosítás - központi ügyintézés helye 5.

Cégmódosítás mai bejegyzésében lezárásra kerül a központi ügyintézés és a székhely kettősének a dilemmája.

Szerencsére rendkívül sok fontos információt sikerült részletesen átnéznünk.

Az előző bejegyzést az a záró gondolattal fejeztem be, hogy tulajdonképpen a központi ügyintézés helyén egy fajta „belső” jellegű munka zajlik a társaság részéről.

Hogy pontosan mit is jelent ez, arra a mai napon megadom a vlaszt.

Nem jelent mást, mint, hogy itt adminisztratív tevékenységet folytatnak inkább.


A gazdasági társaságnak a menedzsmentje itt van, itt hozzák meg a társaság működésével kapcsolatos döntéseket, innen irányítják a többi irodát, hogy ha nagyobb kiterjedésű cégről van szó.

Tulajdonképpen itt fogadnak minden üzleti partnert.

Viszont!

Itt nem történhet semmi olyan dolog, amely a létesítő okiratba beírt tevékenységekhez lenne köthető.

Tehát, itt nem végzi a szerződésben megadott tevékenységet a társaság.

Ahogyan azt szintén említettem már, ne akarják a cégmódosítás módszerét választani abból a célból, hogy tudatják a hivatalos helyekkel, hogy a székhely és központi ügyintézés kettő helyen van.

Ezzel tehát be is fejeztük ezt a témát.

Nagyon sok hasznos információt tudtak meg, amelyet remélem, hogy sikerül majd a javukra fordítani.

Még egy apróságot!

NAV, akár büntethet is, hogy nem tudatják velük a cégük központi ügyintézésnek a helyét.