Cégmódosítás mai bejegyzésében lezárásra kerül a központi ügyintézés és a székhely kettősének a dilemmája.
Szerencsére rendkívül sok fontos információt sikerült részletesen átnéznünk.
Az előző bejegyzést az a záró gondolattal fejeztem be, hogy tulajdonképpen a központi ügyintézés helyén egy fajta „belső” jellegű munka zajlik a társaság részéről.
Hogy pontosan mit is jelent ez, arra a mai napon megadom a vlaszt.
Nem jelent mást, mint, hogy itt adminisztratív tevékenységet folytatnak inkább.
A gazdasági társaságnak a menedzsmentje itt van, itt hozzák meg a társaság működésével kapcsolatos döntéseket, innen irányítják a többi irodát, hogy ha nagyobb kiterjedésű cégről van szó.
Tulajdonképpen itt fogadnak minden üzleti partnert.
Viszont!
Itt nem történhet semmi olyan dolog, amely a létesítő okiratba beírt tevékenységekhez lenne köthető.
Tehát, itt nem végzi a szerződésben megadott tevékenységet a társaság.
Ahogyan azt szintén említettem már, ne akarják a cégmódosítás módszerét választani abból a célból, hogy tudatják a hivatalos helyekkel, hogy a székhely és központi ügyintézés kettő helyen van.
Ezzel tehát be is fejeztük ezt a témát.
Nagyon sok hasznos információt tudtak meg, amelyet remélem, hogy sikerül majd a javukra fordítani.
Még egy apróságot!
NAV, akár büntethet is, hogy nem tudatják velük a cégük központi ügyintézésnek a helyét.
Utolsó kommentek