Cégmódosítás Budapesten, akár INGYEN

Nagyon sok mindent sikerült az elmúlt cikkek alapján megbeszélni a központi ügyintézésről.

Nézzük is át röviden.

Először is tudjuk, hogy lehetséges az, hogy a székhely, és a központi ügyintézés két helyen legyen, annak ellenére, hogy alapszabályként egy és ugyanazon dolgot foglalja magába, és helyet jelenti.

A társaság alapítása során, van arra lehetőség, hogy beleírják a létesítő okiratba, hogy hol található ez a kettő hely, az eltérésük esetén.

Természetesen a szerződésminta a legegyszerűbb ebben az esettben, mert ott szépen megvan a helye annak, hogy milyen adatot kell megadni.

A második, hogy muszáj legalább a NAV –nak tudnia róla.

A cégbíróság számára irreleváns tény, hogy megegyezik –e a székhellyel vagy sem, de a NAV –nak mindenképpen tudnia kell róla.

Mi történik ezen a helyen?

Tulajdonképpen itt mondhatni belső munkát végezni azok, akik ezen a helyen dolgoznak.

Mit jelent az, hogy belső munka?

Erre a kérdésre a választ a következő, és egyben utolsó olyan cégmódosítás cikkben írom le, amely ezzel a témával foglalkozik.

Ne hagyják ki!