Nagyon sok mindent sikerült az elmúlt cikkek alapján megbeszélni a központi ügyintézésről.
Nézzük is át röviden.
Először is tudjuk, hogy lehetséges az, hogy a székhely, és a központi ügyintézés két helyen legyen, annak ellenére, hogy alapszabályként egy és ugyanazon dolgot foglalja magába, és helyet jelenti.
A társaság alapítása során, van arra lehetőség, hogy beleírják a létesítő okiratba, hogy hol található ez a kettő hely, az eltérésük esetén.
Természetesen a szerződésminta a legegyszerűbb ebben az esettben, mert ott szépen megvan a helye annak, hogy milyen adatot kell megadni.
A második, hogy muszáj legalább a NAV –nak tudnia róla.
A cégbíróság számára irreleváns tény, hogy megegyezik –e a székhellyel vagy sem, de a NAV –nak mindenképpen tudnia kell róla.
Mi történik ezen a helyen?
Tulajdonképpen itt mondhatni belső munkát végezni azok, akik ezen a helyen dolgoznak.
Mit jelent az, hogy belső munka?
Erre a kérdésre a választ a következő, és egyben utolsó olyan cégmódosítás cikkben írom le, amely ezzel a témával foglalkozik.
Ne hagyják ki!
Utolsó kommentek