Ahogyan azt az előző cégmódosítás cikkben is említettem, ígértem, a mai napon is a székhellyel, és a központi ügyintézés helyével fogunk foglalkozni.
Sajnos sok helyen lehetett azt hallani, hogy a gazdasági társaságok kaptak büntetést abból kifolyólag, hogy nem adták meg a központi ügyintézés helyét.
Kinek kell bejelenteni?
Arra igen egyszerű a válasz, hogy kinek kell ezt bejelenteni.
Elsősorban a NAV –nak tudnia kell róla.
Ez nem ajánlott, nem választási lehetőség.
Mindenképpen úgy kell, hogy intézzék a dolgaikat, hogy a NAv –hoz legalább sikerüljön bejelenteni azt, hogy hol található a cég székhelye, és a központi ügyintézésének a helye, hogy ha a kettő eltér egymástól.
Kettő féleképpen tehetik meg a bejelentést.
Az egyik az maga az alapítás során történő beírása az ügyintézés pontos címének.
Ahogy említettem, a szerződésminta lehetőséget ad arra, hogy nagyon egyszerűen, már a kezdetek kezdetén megadják azt, hogy hol is van pontosan az Önök által létrehozni kívánt gazdasági társaságnak a központi ügyintézésnek a helye.
Mi a második lehetőség?
Erre a következő cégmódosítás bejegyzésben fogok részletesebben kitérni.
Utolsó kommentek